آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

زاد روز مامان

1393/11/21 8:16
نویسنده : مامی الی
591 بازدید
اشتراک گذاری

من از اینکه سی ساله هستم حظ می کنم.سی سال زندگیم را مثل مشروب خوشمزه می نوشم.سی سالگی سن زیبایی است، سی و یک سال و سی و دو سال و سی سه و چهار و پنج همه زیبا هستند. برای اینکه آدم احساس آزادی می کند.احساس می کند یاغی شده است، برای اینکه اضطراب انتظار تمام شده، غم سراشیبی هم هنوز شروع نشده. احساس روشنی می کنیم. عاقبت در سی سالگی حس می کنیم که مغزمان کار می کند. اگر در آن سن، مذهبی هستیم، دیگر مذهبی هستیم. اگر به خدا اعتقاد نداریم، نداریم. اگر شک و تردید داریم بدون خجالت شک و تردید داریم.از تمسخر جوانها واهمه نداریم چون ما هم جوان هستیم. از سرزنش بزرگها وحشت نداریم چون ماهم آدم بزرگ هستیم. از گناه نمی ترسیم چون درک کرده ایم که گناه فقط یک نقطه نظر است.از اطاعت نکردن وحشت نداریم برای اینکه فهمیده ایم اطاعت کردن کار احمقانه ای است. از تنبیه نمی ترسیم چون به این نتیجه رسیده ایم که دوست داشتن عیب نیست. وقتی قرار است عاشق شویم می شویم، وقتی از هم جدا می شویم، آنرا با منطق قبول می کنیم. دیگر نباید به معلم و مدرسه و کشیش حساب پس بدهیم و بس.

نوشته ای از اوریانا فالاچی

من اين حس قشنگ سي سالگي رو خيلي دوست دارم، البته 32 سالگي رو. و طعم شيرين 32 سالگي رو در دومين سال مادر بودنم ميچشم.

تنها عكسي كه آريا آروم نشسته

آپلود عکس

كيك شماره 2 تولد مامان از نظر آريا خوب تزئين نشده بود پس تصميم گرفت يه دستي به سر و روش بكشه

آپلود عکس

اين كيك زيباتر شد!

آپلود عکس

اين روزهاي دوست داشتني كه رنگ و بوي عيد رو با خودش مياره براي من حال و هواي عجيبي پيدا كرده. تقريبا يك ماهه كه دارم خونه تكوني ميكنم و فقط يكي از اتاق خوابهارو شروع كردم ولي هنوز تموم نشده. علتش هم كاملا مشخصه. اشتباه از خود من بود كه اتاق خوابي كه براي توقيف اموال خطرناك و جذاب ،"البته براي آريا" رو براي شروع انتخاب كردم و نتيجه اين شد كه هر دفعه كه خواستم كار كنم سر و كله يه فسقلي شيرين پيدا شد و هر دفعه با ذوق زياد و خنده هاي بلند از ديدن اين همه وسيله جذاب به طرف يكي از اين اشياء گاها قيمتي و گاها خطرناك حمله ور شد، من مطمئنم توي دلش ميگفته: " من و اين همه خوشبختي محاله ". القصه كه اتاق خواب مذكور هنوز هم به سر انجام نرسيده و من فقط وقتي سلطان كوچولو خوابيده ميتونم به امور خونه تكوني برسم كه معمولا تا اين اتفاق نادر و ميمون رخ بده من طوري از نفس افتادم كه ديگه ناي انجام كارهايي از اين دستو ندارم.

اما دلبرك شيطون من گاهي هم خيلي ساكت و مظلوم دراز ميكشه و به تلويزيون نگاه ميكنه. دارم تحقيق ميكنم ببينم ستاره سهيل در اين مواقع رويت ميشه يا نه؟!!!

آپلود عکس

و گاهي هم ميشينه و برنامه مورد علاقه اشو  كه پيامهاي بازرگانيه ميبينه:

آپلود عکس

وقتي بابايي ميخوابن آريا خيلي رعايت ميكنه و وقتي به سمت بابا جونش ميره همه جوانب احتياط رو در نظر ميگيره كه بابا جان بيدار نشه كه يك وقت عينكشو از پسرك پس بگيرهسکوت و خيلي سريع عينكو به چشمش كه  نه به گردنش ميزنه و الفرار

آپلود عکسآپلود عکس

آقاي دكتر آريا داره عروسك نوستالژي مامانو كه حدود 25 سالي سن داره از لحاظ سلامت چشم معاينه ميكنه كه در صورت لزوم براش عينك تجويز كنه كه البته من فكر ميكنم بعد از معاينات آقاي دكتر عروسك بينواي عزيزم نياز به پيوند چشم پيدا كنه!درسخوان

آپلود عکس

اين همه از هنرهاي پسرك گفتم ولي يادم رفت به هنر عكاسيش اشاره كنم. اين اولين عكسيه كه آريا از خودش، اصلاح ميكنم از يكي از چشم هاش گرفته محبت. اميدوارم هميشه دريچه دوربين نگاهش به بهترين مناظر و زيباترين لحظات باشه و همه ثانيه هاي عمرشو با خوشبختي طي كنه.آمين

آپلود عکس

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان لیلی
21 بهمن 93 9:49
عزیزم تولدت مبارک....ایشاا...سالیان سال کنار هم خوش و خوشبخت باشید
مامی الی
پاسخ
مرسي ليلي عزيزم همچنين شما و خانواده محترمتون.
زهرا - گل بهشتی من
21 بهمن 93 9:49
اولا تولدت دوباره مبارک. الهی همیشه در کنار خانوادت خوش باشی. ثانیا مبلای جدیدتون مبارک. خیلی قشنگن. به دلخوشی ان شا اله. عکسا هم عالی.موضوع عکسا یعنی اون آقا کوچولوی ناز بینظیر و نوشته مامانشم که فوق العاده بود.
مامی الی
پاسخ
مرسي زهرا جون شما كه حسابي شرمنده كرده بودين.تا بالا تشريف آورده بودين و من كلي شرمنده شدم و خوشحال شدم. ممنون بابت تبريكت قابلي نداره راه هم نزديكه. شما هميشه به فسقل من لطف داري خاله جون. پسر دوست داشتني منو ببوس.
مامان لیلی
21 بهمن 93 9:50
الاهی که من فدای این ووروجکت بشم....کلی عشق کردم با تک تک عکساش و حس و حالی که تو عکسا داشت... عزیز دلم عاشق عکس گرفتنت شدم... یه عکس از خاله میگیری؟؟؟
مامی الی
پاسخ
خدا نكنه ليلي جون. لطف داري عزيز دلم. خاله جون از شما عكس آتليه اي ميگيرم ولي فعلا فقط چشم كار ميكنم خخخخ. بوس براي آنيساي جيگر خودم
مامان لیلی
21 بهمن 93 9:51
چه متن زیبایی..... اوریانا فالاچی...واقعا لذت بردم
مامی الی
پاسخ
واقعا زيبا نوشتن من عاشق اين متنشونم.
مامان آریانا پرنسس مبارز
21 بهمن 93 11:33
سلام الی جون ...تولدتون مبارک ...انشاا...120ساله بشی درکنار گل پسرو خانواده محترمت اریای نازنین را هم ببوس ... اون عکسی که داره تبلیغات تلویزیون نگاه میکنه خیلی شیرینه ماشاا...
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم ممنون بابت محبتت انشااله هميشه شاد و سعادتمند باشيد. بوس براي آريانا خوشگله.
محمد
21 بهمن 93 13:21
سلام با وسایل جدید آماده سازی کیک و دسر بروزم. به ماهم سر بزن.
مامی الی
پاسخ
انشااله حتما.
مامان خدیجه
23 بهمن 93 7:47
عزیزم تولدت مبارکه باشه سالیان سال کنار خانواده خوشبخت وشاد باشید
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم انشااله شما هم همواره شاد و خوشبخت باشيد.
مامان آنیسا
28 بهمن 93 9:11
امان از خونه تکونی با یه فسقلی که آدمو مثل سایه دنبال میکنن خسته نباشی خواهر قربون اون عکس هنریت آریا خان
مامی الی
پاسخ
ممنون عزيزم واقعا خونه تكوني آدمو كلافه ميكنه مخصوصا براي كارمند جماعت كه نصف روز هم خونه نيستن سخت تره.دخمل خوشگل مارو ببوس عزيزم.
مامان مهسا
28 بهمن 93 9:41
سلام عزيزم چه پسر خوشگلى خدا حفظش كنه و زير سايه ى پدر و مادر نازنين بزرگ شه خوشحال ميشم پيش ما هم بيايد و نظر زيبا و سبزتونو بگيد با افتخار لينك شديد
مامی الی
پاسخ
نظر لطفتونه عزيزم. منم با افتخار شمارو لينك كردم.
♥ایدا♥
6 اسفند 93 14:16
وای قربون این پسر خوشگل ناز بشم که انقدر نازه به منم سربزنید خوش حال میشم اگه با لینک کردن موافقید خبرم کنید
مامی الی
پاسخ
سلام عزسزم شما لطف داريد. خوشحال ميشم. من لينكتون كردم.