آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

به زلالي مادر

1394/1/23 10:26
نویسنده : مامی الی
660 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتي ميخواهي براي عاشقترين مخلوق خدا بنويسي كلمه كم مي آوري. هي مينويسي و هي پاك ميكني به بانك واژگان ذهنت رجوع ميكني و باز هم كم مي آوري عجب عاشق عجيبي هستي مادر. تو كه به من جان بخشيدي، تو كه مرا در وجودت پروراندي، تو كه شيره جانت را كه اكسير حيات بود به من نوشاندي و با همه گذشت ها و محبت ها و عاشقانه هايت به امروزم رساندي، حالا براي نوشتن از تو كم مي آورم حالا كه تاثير گذر زمان را بر تك تك سلولهاي بدن مهربانت ميبينم و كاري از دستم بر نمي آيد و اين بغض لعنتي گلويم را گرفته و ول نميكند، كم مي آورم.ميخواهم زمان را ثابت كنم تا نرود و ما در اكنون بمانيم، زير سايه تو،‌ در پرتو نگاه هاي پر محبت تو،‌ با نوازشهاي دست هاي گرم تو و در آغوش بي كرانت كه براي همه بي تابي ها و بي پناهي هاي ما جا دارد. بمان مادرم هميشه بمان كه جان هستي ام تو هستي.

 

0-025.gif

 

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان لیلی
23 فروردین 94 18:55
سلام عزیزم...خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پسر نازم چطوره؟؟؟؟؟/ نبودی یه چند وقت گلممممممممممممم امیدوارمم همیشه خوش باشی
مامی الی
پاسخ
مرسي گلم شما خوبين؟ يكم اداره سرم شلوغ شده.
مامان لیلی
23 فروردین 94 18:56
روز مادر...روز زن رو بهت تبریک میگم دوباره ایشاا... سالیان سال زنده و سلامت باشی و سایه ات بالا سر گل پسری و همسرت باشه
مامی الی
پاسخ
ممنونم عزيزم انشااله شما هم هميشه زنده باشي و آنيتاي خوشگلم زير بال و پر مهربونت به بالندگي برسه.
مامان لیلی
23 فروردین 94 18:57
ایشاا... خدا سایه مادرتن رو برای همیشه بالا سرت نگه داره منم دقیقا این بغض و وقتی بهشون فکر میکنم دارمممممممممممممممممممم ایشااا... که همیشه زنده و سلامت باشن همیشه الاهی آمین
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم انشااله خدا سايه همه مادرا رو حفظ كنه همچنين مامان مهربون شمارو.
مامان لیلی
23 فروردین 94 18:57
بووووووووووووووووووس برا مادر مهربون و گل پسر ناز و خوشگلت
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيزم بوس براي شما و گل دختر قشنگت.
مامان خدیجه
25 فروردین 94 7:52
عزیزم روزت با تاخیر زیاد مبارک باشه ایشالله سایه تون 120 سال بالا سر پسر گلتون باشه
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيزم همچنين.اميدوارم سالها سلامت و شاد اين روزو جشن بگيري.
kosar
25 فروردین 94 21:32
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم لطف داري.
مامان آروشا
30 فروردین 94 15:04
سلام مامان الی گل. چقدر زیبا نوشتی. اتفاقاً همین چند روز پیش بود که به همسرم گفتم از دیدن گذر زمان بر روی دست و صورت و بدن پدر و مادرم چقدر ناراحتم. میدونی همیشه نگران اینم که بعد از مرگ جایی برم که مامانم اونجا نباشه. امیدوارم خدای مهربون همه پدر و مادرهای گلمون رو در پناه خودش حفظ کنه.
مامی الی
پاسخ
سلام عزيز دلم خيلي لطف داري. كاش ميشد مامان باباها هميشه جوون بمونن. انشااله خدا سايه مادر پدر شما رو هم مستدام كنه. آروشاي خوشگلمو ببوس
مامانه ملیکا و محمد اریان
30 فروردین 94 15:22
وب زیبایی دارید روزتون با تاخیر مبارک باشه
مامی الی
پاسخ
ممنونم عزيزم لطف داريد. روي ماه گل پسر و ناز دخترتونو ببوسيد.