آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

جشن تولد دو سالگي

1394/8/9 10:15
نویسنده : مامی الی
3,707 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 40.gif

جانان من تولد تو بهترين روز زندگي من بود و هر سال اين روز زيبا را به شادماني خواهم نشست.دلبركم 9 ام آبان سالروز تولد تو و تبلور من از راه رسيد و من و بابا بزم كوچكي تدارك ديديم تا شادماني بي پايانمان از حضورت را در دومين سال تولدت با رنگ خاطره نقش بزنيم.

نفسم دو سالگيت مبارك.

تولد امسال آريا بسيار خودماني و با تم آپ برگزار شد و اين هم عكسهاي جشن تولد.

كيك

 

آريا

فقط خدا ميدونه چند بار ميزو تميز كرديم ولي بازم جاي انگشتاش هست سکوت

آريا

و تزئينات تولد

ميز تولد

ميز

ميز از نماي نزديك

رنگين كمان

كيك

آسمان

ميز

براي يادبود جشن تولد امسال تصميم گرفتم مهمانها بادكنك هاي تم آپ رو با دستهاي خودشون رنگ كنن و از قضا بسيار كار مفرحي بود و به همه خوش گذشت.

بوم

بوم بعد از رنگ

بوم رنگي

اين تابلو زيبا كه مهمانها يادگاري هم روش نوشتن به ديوار اتاق آريا جلوه زيبايي ميده.

شام مهماني هم از بيرون تهيه شد و عكسي ازش ندارم.

و اما آخرين عكس پست تولد امسال عكس نوتلاي مامان با چشماي متعجب.محبت

انشااله هميشه شاد و سرزنده باشي پسرك شيرينم.

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی
9 آبان 94 11:56
عزیزم انشاالله تولد 120 سالگیش میز تولدش هم عالی بود
مامی الی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم خيلي لطف داريد.
مامان آروشا
10 آبان 94 13:44
سلام عزیزم، چقدر دلم براتون تنگ شده بود. تولد 2 سالگی شاهزاده کوچولو هم مبارک باشه. به به به این مامان الی خوش سلیقه مثل همیشه، همه چیز عالی بود عالی. هزارماشاا... این گل پسر ما چه آقایی شده. خا حفظش کنه. مواظب خود تون باشین. به خدا می سپارمتون.
مامی الی
پاسخ
سلام مامان سيماي مهربون دوست خوبم. مثل هميشه به من و آريا خيلي لطف دارين. دل منم برا شما تنگ شده بود يه مدت درگير روزمرگي هاي زندگي و شيطنتاي آريا شده بودم چه خوب كردين به ما سر زدين. روي گل آروشاي زيبا رو ببوسيد.
زهرا - گل بهشتی من
11 آبان 94 12:13
الناز جونم هزار بار شرمنده. چند روز همش تو فكر بودم كه 9 آبان رو حواسم باشه ولي دقيقا همين يكي دو روز شلوغي و گرفتاري باعث شد كلا از ذهنم پاك بشه. آريا جون و مامانش بايد منو ببخشن. حواس جمعي و لطف هميشگي خاله الي و كوتاهي ما باعث شرمندگيه. تولد گل پسر نازنينت مبارك باشه. الهي زير سايه مامان و باباي خوبش و بزرگتراتون هميشه شاد و سرحال و موفق باشه. الهي كه نامدار و مايه افتخار خانواده ش باشه. طبق معمول الناز هنرمند و خوش سليقه براي نوتلا سنگ تموم گذاشته. حدس مي زنم كيك فوندانت هم كار خودت باشه.
مامی الی
پاسخ
اين چه حرفيه عزيزم دشمنت شرمنده. محبت شما قلبا هميشه به ما ميرسه. ممنون از دعاهاي خوب و قشنگت خدا محمدرضاي خوشگلمو حفظ كنه. در مورد كيك هم من اين همه خوش سليقه نيستم هنر دست قناديه نخله عزيزم
زهرا
17 آبان 94 10:54
لطف داري مهربون. اتفاقا هر چند كه حدسم اشتباه بوده ولي ميدونم كه اگه فرصتشو داشته باشي خودتم به همين قشنگي كار مي كني...ديده م كه ميگماااااااا!!!!!
مامی الی
پاسخ
الهي قربونت برم كه اين همه به من محبت داري مهربونم.هم خودتو هم گل پسرتو ماچ ميكنم حسابي.