آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

baby sleep noise

1393/2/26 22:51
نویسنده : مامی الی
635 بازدید
اشتراک گذاری

الآن آریارو با التماس و کلی کلنجار خوابوندم، یاد چند ماه پیش افتادم، وقتی هنوز خوابش منظم نشده بود.

یه شب بعد از کلی تلاش برای خوابوندنش کم مونده بود هلاک بشم. خستگی بعد از زایمان  و بیخوابی های شبانه طاقتمو تمم کرده بود ساعت سه و نیم بعد از نصف شب بود، آریا گریه میکرد و نمیخوابید، گشنش بود ولی از خوردن امتناع میکرد، نوید هم خوابیده بود، احساس درماندگی میکردم کم مونده بود اشکم دربیاد، هرچقدر تلاش کردم که شیر بخوره یا بخوابه نتیجه ای نداشت. صبح همون روز آریارو حموم کرده بودم و سشوار هنوز روی زمین بود، یه لحظه یادم افتاد که بچه ها با صدای سشوار آروم میشن، با ناامیدی رفتم و سشوارو روشن کردم.آریا یه لحظه ساکت شد بعد انگار یه آرامش عمیق وجودشو گرفت شروع کرد به شیر خوردن و آروم خوابید، باورم نمیشد، قبل از زایمان از چندتا از دوستان و آشنایان شنیده بودم بچه هاشون با صدای سشوار و هود و جاروبرقی آروم میشن، حتی یکیشون میگفت چند تا سشوار سوزوندن تعجب منم که دلم نمیخواست سشوار نازنینمو از دست بدم همه این صداهارو از یه وبسایت دانلود کرده بودم ولی تا اون شب امتحان نکرده بودم. سریع فایلشو پیدا کردم و امتحان کردم دیدم بعلـــــــــــــه، خودشه،شازده فورا آروم میشه. اینچنین بود که صدای سشوار به گوشی من و نوید بلوتوث شد و تا همین امروز استفاده اش میکنیم و هر بار صاحبان سایتشو دعا میکنیم. آخه من سشوارمو خیلی دوست دارم مال خرید عروسیمه زیبا. آریا هنوز دلش واسه صدای شکم من تنگ میشه میترسم بعدها که نامزد شد هم نامزدش برا آروم کردنش از همین صدای خس خس استفاده کنهخندونک.بوس الهی مامان قربونت بره.

آدرس سایتشم میذارم تا اگه کسی لازم داشت استفاده کنه. من فقط سشوارشو استفاده کردم ولی همه شو دانلود کرده بودم.میتونید با زمانهای یک ربعی یا یه ساعته دانلود کنید من 15 دقیقه ایشو دانلود کرده بودم و تنظیمات گوشیمو گذاشته بودم که فقط همونو پخش کنه. راستی آدم خودشم خوابش میگیره.

 

http://babysleepnoise.com/

پسندها (4)

نظرات (6)

سیما
27 اردیبهشت 93 15:55
سلام عزیزم چه مطلب جالب و آموزنده ای. من هم خیلی وقت ها برای خوابوندن دخترم دچار مشکل میشم. مخصوصاً شب هایی که فرداش می خوام برم سر کار خیلی کلافه میشم. لازم شد حتما این روش رو امتحان کنم. آریای گلم رو ببوس.
مامی الی
پاسخ
سیما جان حتما امتحان کن انشااله که آروم بشه پرنسس کوچولوی نازنازی.
زهرا - گل بهشتی من
28 اردیبهشت 93 12:25
فعلا دانلود نمیکنم.گم میشه.تو گوشیت نگه دار به وقتش بلوتوث کن برام.
مامی الی
پاسخ
از اون نظر چشم نگه میدارم تا بلوتوث کنیم اونم به وقتش
روتوش آنلاین عکس
28 اردیبهشت 93 23:03
از دیدن شما در وب سایتمون خوشحال میشیم؛ به ما سر بزنید
سحرمامی آرتین
29 اردیبهشت 93 11:11
آپم.خواستی بیا.
مامان
29 اردیبهشت 93 22:33
ممنون از این پستتون صدای داخل ماشینش به در د منم میخوره چون محمد حسین همیشه تو ماشین میخوابه
مامی الی
پاسخ
خدارو شکر مامان جون.انشااله محمد حسین جون هم آروم میشه.
سحرمامی آرتین
30 اردیبهشت 93 16:34
عزیزم چرااون یکی کامنتموتاییدنکردی؟
مامی الی
پاسخ
سحر جونم کامنت دیگه ای نیومده به خدا