آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

مامانم عکاس شده

1393/2/30 17:29
نویسنده : مامی الی
372 بازدید
اشتراک گذاری

خوب حالا من باید ژستای خوشگل بگیرم

میگم سیـــــــــــــــب

آپلود عکس

 

اینم اولین غورباقه کاغذیمه به نظرتون خوشمزه است؟

 

آپلود عکس

 

تو این فکرم که برای آینده ام چی کار کنم بهتره آخه مامان میگه باید زن بگیرم.

آپلود عکس

 

ا مامان جون تو هم که اینجایی. پاتو از کادر بکش بیرون

 

آپلود عکس

 

دیگه خسته شدم از بس فکر کردم میخوام یکم استراحت کنم.

آپلود عکس

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سحرمامی آرتین
30 اردیبهشت 93 20:52
اوه اوه اوه خاله فدات بشه آلوچه ناناز.♥♥♥ بلاچه باجدییت هم نیگامیکنه... عزیزم پشت چشت چی شده؟؟؟ عزیزدل خاله خیلی دوستت دارم. مامانواذییت نکنی ها باشه؟ بووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووس
مامی الی
پاسخ
مرسی خاله سحر جون لطف داری عزیزم. چشمش کلافه عروقیه.
زهرا - گل بهشتی من
31 اردیبهشت 93 10:02
وای الناز ضعف کردم.آدم انگار هیچ وقت از دیدن عکسای نی نی ها سیر نمیشه.هرقدر هم که زیاد باشن و تکرار بشه. یواشکی تو گوشش بگو که من گفتم حرف مامانش از همه چی بهتره.
مامی الی
پاسخ
زهرا جونم لطف داری عزیزم خداییش بچه ها نه تکراری میشن نه دل آدمو میزنن
سیما
31 اردیبهشت 93 10:10
ای جان آریای جیگر. چه عکسای قشنگی انداختی مامانی. قربون اون خنده قشنگش. آریا جون رو از طرف من ببوس. شاد و سلامت باشین.
مامی الی
پاسخ
لطف دارین سیما جون. قشنگی توی نگاه شماست
مامان محمد حسین جان
3 خرداد 93 20:44
سلام مامانی ماشاالله خدا برات نگهش داره عروسک رو
مامی الی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان مینای آرتین
4 خرداد 93 13:35
وااااااااااااای چقدر خوردنی... چقدر آقا و خوشتیب... 1000ماشالله... بووووووووووووس
مامی الی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین خدا آرتین جونو حفظ کنه
پری ناز
4 خرداد 93 23:15
asale dele khaleeee, vaaay cheghad dooset daram aria joon, merc ke hasti, azat vaghean energy migiram khoshgelam. axat aalie
مامی الی
پاسخ
مرسی خاله جون خوشگلم منم خیلی دوست دارم بووووووووووووووووووووووس
دختر آسموني
12 خرداد 93 13:27
خيلي عكساي قشنگي هستن. عكس با ماشينها فوق العاده ست. خوشحالم از اينكه اتفاقي به وبلاگتون سر زدم. به وبلاگ دختر آسموني سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين.
مامی الی
پاسخ
عزیزم شم واقعا لطف دارید این از شانس خوب من بوده که شما وبلاگ آریارو دیدید حتما در لیست دوستانم جای ویژه ای دارید.