آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

من میشینم

1393/2/21 22:32
نویسنده : مامی الی
427 بازدید
اشتراک گذاری

اینم مدرکش

آپلود عكس رايگان و دائمي

دلبندکم ، خوشگلکم، عزیز دلم شما یاد گرفتی بشینی البته هنوز باید حواسم بهت باشه وگرنه میافتی. چند روز پیش نشسته بودی بغلم و داشتی بازی میکردی که یهو تعادلت بهم خورد و افتادی صورتت خورد به پام نگو دندونت خورده به لبای قشنگت و بدجوری گریه کردی. دلم ریش شد مامانی، با خودم گفتم الناز محکم باش این اولین گریه مستقل شدنشه و میدونم که متاسفانه آخریش نخواهد بود. از خدا میخوام دستای مهربونش پشتوانه روزهای عمرت باشه پسرکم. یادت باشه دوست دارم بوس.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سحرمامی آرتین
22 اردیبهشت 93 8:35
مبارک باشه عزیزم بالاخره پسملت نشستآرتین هم باکمک میتونه بشینهبازم مامانی مواظبش باش... بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامی الی
پاسخ
آره عزیزم جوجه خیلی وقته دلش میخواد بشینه بزور تا حالا نگهش داشتم آرتین خوشگله رو ببوس
زهرا - گل بهشتی من
22 اردیبهشت 93 11:32
ای جوووووووونم.عزییییییییییییزم. الناز جون چشمت روشن.همیشه استوار باشه. تیپ مردونه شو!!!!!!!بخوام بیام بخورمش راه دور نیستا...مواظبش باش.
مامی الی
پاسخ
مرسی زهرا جون. لطف داری. اومدنی محمدرضا جونو هم بیار که با لپاش خیلی کار دارم
سیما
27 اردیبهشت 93 15:57
عزیزم. ماشاا... به آریا جون. خداحفظش کنه. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشه.
مامی الی
پاسخ
مرسی سیما جون لطف داری عزیزم