آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

نینیه من غذا نمیخوره

1393/3/19 19:34
نویسنده : مامی الی
918 بازدید
اشتراک گذاری

ما مادرا وقتی غذای کمکی رو برای بچه شروع میکنیم خیلی ذوق زده ایم امــــــــــا معمولا این فسقلی ها بزودی چنان توی ذوقمون میزنن که گویی رستم گرز گران بر سر دشمنان میزنه.حد اقل برای من که اینجوری بوده. این وسط یه مشکل دیگه تهیه غذاهای متنوع برای جوجه هاست که با توجه به محدودیتهای اقلام خوراکیشون خیلی دستمون باز نیست. البته آریا هرچقدر قیافه اش شبیه باباشه ذائقه اش شبیه منه! کاش ذائقه اش هم شبیه باباش بود ولی خوب ایشون شدیدا تنوع طلب تشریف دارن. اگه امروز یه چیزی رو خوب بخوره فردا عمرا بهش لب بزنه! حالا منظور این همه پرچونگی این بود که دوستانی از نینی سایت یه فایل خوب و کامل و متنوع از غذاها و روش پختشونو تهیه کردن که من با اجازه ازشون و اسم بردن از تهیه کننده اش برای شما میذارم شاید به دردتون بخوره برای من خیلی خوبه پرینت و سیمیش کردم و استفاده میکنم. قابل ذکره که نواقص و ایراداتی هم داره که با توجه به علم خودتون و توصیه های پزشک کوچولوتون میتونید بهترین استفاده رو ازش ببرید.

فایل با فرمت word:

http://s5.picofile.com/file/8125399800/food_for_nini.doc.html

همین فایل به فرمت pdf:

http://s5.picofile.com/file/8125425850/food_for_nini.pdf.html

این فایل 60 صفحه است توسط کاربری به نام «نلی» تهیه شده و دوست بسیار خوبم «نفس باد صبا» و «میس ماری» نازنین زحمت پیشنهاد و فهرست بندی و جمع آوریشو کشیدن. دست همشون درد نکنه.

پسندها (5)

نظرات (5)

مامانه ملیکا
23 خرداد 93 16:40
ممنون دوست عزیزم عیدت مبارک
مامی الی
پاسخ
سلامت باشی گلم. عید شما هم مبارک انشااله هر روزتون عید باشه
✿مامان آروشا✿
25 خرداد 93 10:57
دست همگیتون درد نکنه. خیلی کار باارزشی انجام دادین. من برای پیدا کردن این لیست طولانی کلی توی اینترنت گشتم تا تونستم پیداشون کنم. خدا خیرتون بده.
مامی الی
پاسخ
واقعا دست همشون درد نکنه. امیدوارم استفاده کنید و آروشا خوشگله نوش جونش بشه.
parinaz
1 تیر 93 16:38
نیمی از دلم را عشق فراگرفته و نیم دیگرش را شعر اما تو نه عشق را می شناسی و نه شعر را از پشت تمام پنجره های باز و بسته جستجویت می کنم اما همیشه در دلم هستی!
مامی الی
پاسخ
خاله خوشگله مهربونم منم خیلی دوست دارم برات با قلب کوچولوی معصومم بهترین آرزوها و دعاهارو میکنم
مامی آرتین
5 تیر 93 9:14
عزیزم مرسی دستت دردنکنه.حتماازش استفاده میکنم.ببوس گلپسری رو...
مامی الی
پاسخ
خواهش میکنم سحر جون نوش جون گل پسرم
سحرمامی آرتین
8 تیر 93 21:21
عزیزم چراازجیگرخاله عکس نمیذاری؟ بابادلمون تنگ شده آخه...
مامی الی
پاسخ
عزیزم لطف داری کامچیوترم خراب شده بود