آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه برای آریا

آریا به روایت تصویر

1393/3/14 22:55
نویسنده : مامی الی
327 بازدید
اشتراک گذاری

مامان الی ازم عکس گرفته درسته خیلی خسته بود ولی من با خنده و شادی خستگیشو از تنش بیرون کردم.

 

اینجا نشستم توی وانم تا مامانی به کاراش برسه (البته خودمونیم مامانی انقدر عاشق منه که وقتی میخوابمم به کاراش نمیرسه به عکسای من نگاه میکنه خخخخخ)

آپلود عکس

این جا من لالا کردم ولی با لباس خواب بابایی.آخه خیلی دوست دارم یدونه از این لباسا داشته باشم ولی مامان برام نمیخره.

آپلود عکس

سوار قالیچه حضرت سلیمان شدم و دارم دنیارو سیاحت میکنم! خلاصه خواستم به اطلاعتون برسونم که دنبالش نگردید پیش ماست.

آپلود عکس

حالا دارم موج سواری میکنم. هوا خیلی خوبه.

آپلود عکس

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سحرمامی آرتین
15 خرداد 93 16:42
خاله فداش بشه جیگرطلا خاله جونی اول ازهر چیزی ♥♥هفت ماهگیت مبارک♥♥عسل.ایشاالله صدسالگیت رومامان وبابات جشن بگیرن. مامانی میشه قدووزن آریاروبرام بگی؟ میخوام بدونم رشدآرتین نسبت به همسناش چجوریه.ممنونم.مواظب خودتون باشین. بووووووووووووووووووووووس
مامی الی
پاسخ
مرسی خاله سحر جون لطف داری شما. خدا آرتین جونو برای بابا مامانش حفظ کنه عزیزم آیا 10 روز قبل از هفت ماهگیش 8350 گرم بود و قدش 70 بود الآن نمیدونم چقدر شده.
مامانه ملیکا
17 خرداد 93 13:54
سلام عزیزم عکسهایه قشنگی گرفتی من هم از ایده هات استفاده می کنم
مامی الی
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین. خوشحال میشم.
parinaz
17 خرداد 93 23:24
vaaaay khale alan zaaf mikone, jooooonam be in pesar joonam be in mamane ba salighe asheghetoonaaam ghalb
مامی الی
پاسخ
خاله خوشگله ما هم خیلی عاشق شما هستیم بوووووووووووووووووووس بغل دلمون برات تنگ شده خاله دانشمند من.
زهرا - گل بهشتی من
19 خرداد 93 9:17
واااااااااای چه خوب گرفتی این عکسارو. آفرین مامان خوب و زرنگ و با سلیقه. ما که انقدر تنبلی کردیم که دیگه دیر شد واسه این عکسا. عسل کوچولوی نازو ببوس.
مامی الی
پاسخ
مرسی خاله جونم لطف داری.با چشمای قشنگت نگاه میکنی عزیزم.
✿مامان آروشا✿
25 خرداد 93 10:59
سلام مامان الی با استعداد. خیلی عکس های زیبا و قشنگی انداختی. کلی از دیدنشون لذت بردم.
مامی الی
پاسخ
مرسی نازنینم خیلی لطف داری.