آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

بازارگرم کن ها

1393/3/7 14:16
نویسنده : مامی الی
471 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم شونه هات خیلی کوچولوئه ولی برای من یه تکیه گاه محکمه.

عسلم خودت خیلی کوچولویی ولی وجود نازنینت برای من یه پشتوانه بزرگه.

گلم بخاطرت حاضرم همه کاری بکنم و حرف خیلی هارو نشنیده بگیرم،رفتار خیلی هارو بروم نیارم.

دلم خیلی گرفته بود نازنینم، از یه غریبه، از یکی که یه هفته است هر روز وقت من و تورو گرفت و آخرشم هیچی، بهم برخورد آریا جونم. اگه حق الناسی هست. به تو مدیونه!

پسندها (4)

نظرات (6)

سحرمامی آرتین
7 خرداد 93 17:03
جالب بود... خداگلپسری روبراتون حفظ کنه.
مامی الی
پاسخ
مرسی عزیزم
✿مامان آروشا✿
10 خرداد 93 13:56
سلام عزیزم خدا آریا جون رو برای بابا و مامان گلش نگه داره. هیچ چیزی بالاتر از بخشش نیست. خدا بر همه چیز ناظر و شاهده و هیچ کاری و بدون جواب نمیزاره. امیدوارم شما هم همیشه شاد باشی و دلت از کسی نگیره.
مامی الی
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری آخه طفلی بچه ام سر اون موضوع خیلی اذیت شد همین بیشتر ناراحتم میکرد.
مامان مینای آرتین
10 خرداد 93 23:07
عزیزم لبخند آریا همه چیز رو از ذهنت دور می کنه و هیچ چیزی ارزشش بیشتر از خنده پسرت نیست... هیچ کسی ارزش نداره شادی شما رو خراب کنه... فراموشش کن بخاطر لحظه های قشنگ خودت و پسرت
مامی الی
پاسخ
حق با شماست مینا جون واقعا بزرگترین دلخوشی آدم فرشته های پاک و معصومیه که خدا از بهشتش برامون فرستاده.
زهرا - گل بهشتی من
11 خرداد 93 8:37
کی بوده اون که به خودش اجازه داده مزاحم دوست جونای من بشه؟ جریان چیه؟طرف کیه؟ بیام عکساشو پاره کنم؟
مامی الی
پاسخ
خخخخخخخ متاسفانه عکسی از طر در دسترس نیست ولی خیلی معطلم کرد.
سحرمامی آرتین
11 خرداد 93 13:10
عزیزدل خاله قالب وبت هم مث خودت خووووشگله .خودت چطوری؟توهم مث آرتین حرص مامانی رودرمیاری؟
مامی الی
پاسخ
خاله سحر جون مرسی لطف دارید آریا خوب غذا نمیخوره و این منو اذیت میکنه وگرنه با بقیه شیطنتاش کنار میام. آرتین کوچولوی نازدونه چطوره؟
شجره نامه
13 خرداد 93 9:19
آیا شما هم می خواهید شجره نامه کودکان دلبند و خانواده گرامیتون در پایگاه "نی نی سرچ" برای سالهای سال به یادگار بماند؟ ساخت شجره نامه توسط سیستم هوشمند نی نی سرچ به طور 100% رایگان در کمتر از پنج دقیقه. www.ninisearch.com/familytree