آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

از دیکوسالتین تا کوکو اسفناج

1393/3/1 22:56
نویسنده : مامی الی
501 بازدید
اشتراک گذاری

اولا که رفته ایم مهمانی، الآن درب و داغونیم، حالا یه نفر دیگه مهمانی داده، پذیرایی کرده، زحمت کشیده، راهشم که دور نبوده همین طبقه بالای خودمون بوده، من چرا داغونم الله اعلم !

ثانیا میخواستم از فینگیلیها عکاسی کنم. آریا گشنه بود و خسته در جیغ و داد و هیاهو خوابش نمیبرد. نتیجه این همه صغری و کبری این شد که عکس یادمان رفت. عکسهای خوبی میشد چند تا فسقلی که مادراشون همکارن و خودشون همسایه. حیـــــــــف.

اولین مهمانی رسمی فسقله پسر بود و تمام مدت چسبید به من، شاید همین خسته ام کرده.

 

این قطره آهن بد موجودیه. کلا دارو یا مکملی که بچه با قطره چکون نمیخوره با سرنگ بهش بدین خیلی راحت تره.

بچه هایی که شب خوب نمیخوابن ممکنه دل پیچه داشته باشن. دیروز دکتر آریا گفت قطره بینیشو مرتب بریز فقط برای تمیز کردن بینی نیست جلوی دلدردای بچه رو هم میگیره ما هم گفتیم چشم. دیشب که اینکارو انجام دادم آریا تا صبح خوابید برای شیر هم بیدار نشد. منم بعد مدتها پیوسته خوابیدم البته به جبرانش صبح زودتر بیدار شد که خیلی خوش بحالم نشه.

این قطره های بینی یه مدل اسپریی هم دارن که بچه باهاشون راحت تره.

فعلا هم چشمام درد میکنه هم سرم، تجربه دیگه ای نمیتونم در کنم

آهان

برای شوهرتون کباب تابه ای بپزید تا خوشگل خانم ، ابرو کمون ،چشم عسلی

ببخشید

عزیز بشید.

کوکو اسفناج هم وقتی رفت ماموریت برای خودتون بپزید.

آخراش شبیه هذیان بود .

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آروشا
3 خرداد 93 12:42
سلام خانومی خسته نباشی. همیشه به مهمونی. میدونم چی میگی، منکه همیشه انقدر خسته میشم که از اطرافیانم خواهش میکنم عکس و فیلم تهیه کنند. راستی اگه خواستی قطره های آریا جون رو با سرنگ بهش بدی مراقب باش توی گلوش نپره. آریای گلم رو ببوس
مامی الی
پاسخ
سلام عزیزم واقعا بچه داری سخته. چشم عزیزم مرسی که یادآوری کردی
زهرا - گل بهشتی من
4 خرداد 93 12:29
وااای چه خاله الی خوش ذوقی. نیت خیرت برا ما قبوله...اگه میشد جالب میشدا.ولی من اصلا به فکرمم نرسیده بود. آره حسابی خسته ت کرد بی قراری آریا.مواظب خودت باش. پیشنهاد کباب تابه ای هم خوب بود.
مامی الی
پاسخ
انشااله دفعه بعدی که جمع بشیم حتما اینکارو انجام میدم البته اگه همه موافق باشن. حالا نه که دوریم نمیشه همدیگه رو ببینیم.الآن انقدر گشنمه دلم کباب تابه ای خواست خخخخخخ