آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

گلایه های من از زادگاهم

1393/2/7 17:53
نویسنده : مامی الی
564 بازدید
اشتراک گذاری

اه زنجان

زمستونات آدمو کبود میکنه

تابستونات آدمو کباب.

بهارت یه ماهه اونم از وسطای اردیبهشت.

پاییزت هم یه ماهه از وسطای مهر.

نه باغ پرندگان داری

نه باغ وحش!

نه یه فرهنگسرای درست حسابی.

نه یه گوشه دنج برای حرفای پنهانی.

نه یه منظره برای ژست گرفتن.

نه یه هوای خوب برا نفس گرفتن.

یه گاوازنگ داری که مقلدین همیشگی اسمشو گذاشتن ایل داغی، که اونم شده تکراری.

یه پارک جنگلی داری که اونم هی یه تکه اشو میکنن میدن به فلانی.

یه گنبد سلطانیه داری که هیچ جا نداره نام و نشانی.

یه غار کتله خور، که اگه اصفهان بود میشد یه گردشگاه اساسی.

یه موزه داری که همش مردای نمکیشو میدن جهت عاریه به همتاهای تهرانی.

یه کارخونه برای اشتغال هموطنان شمالی.(ترانسفو)

یکی دیگه برا عزیزان تکابی.(نخ تایر)

اه

زنجان

با این همه سرب دیگه همه ازت میشن فراری!!!

دلم میسوزه برای خانواده های مریضای سرطانی.

 

خوب این غرغرنامه من بود آخه من این بند انگشتیه کوچولومو کجا ببرم؟

کجا ازش عکس بگیرم؟

یکی از دوستان برا بچه اش یه کالسکه خیلی گرون خریده بود که جنس الیافش فلانه، نکنه به بچه ضرر داشته باشه، توی دلم گفتم این هوای سرب اندود دیگه برای الیاف مجالی نمیده.

نمیدونم اینجا کوچیکه اینجوریه یا اینجوریه که کوچیکه.

راستش برای آریا یه دکتر خیلی خوب پیدا کرده بودم و خیلی خوشحال بودم هفته گذشته خبردار شدم از زنجان میرن.یعنی یواش یواش همه باید برن.

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 19:10
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
سحرمامان آرتین
13 اردیبهشت 93 17:16
♥?Aria jon ba artin mn dost meshe♥ ♡b veb ma hm sar bazanen ...mamnon♡ boooooooooooooooooooooooooooooooooos
مامی الی
پاسخ
سلام خاله جون بله با آرتین جونی دوست میشم
پری ناز
20 اردیبهشت 93 23:11
ey joonam be in mamane por ehsas, aria hame manazero ziba mikone eli joonam vali moafegham ke zanjan hich jaei vase tafrih nadare
مامی الی
پاسخ
عزیزم شما به آریا لطف داری زنجان چی داره که جای تفریح داشته باشه.
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
10 دی 94 21:46
سلام خانومی من از طریق کانال نی نی وبلاگ باهاتون آشنا شدم لینکتون کردم اگه دوست داشتین لینکم کنید خصوصیتونو چک کنید اگه دوست داشتین رمز هم میدم بهتون
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم بسيار خوشحالم از آشناييتون شما لطف داريد. خصوصيمو هم ديدم واقعا آفرين به اراده شما. كاش ما هم ميتونستيم بكنيم و بريم.