آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

من و ماهاگونی بابا و سرماخوردگی تو و سوپ

1393/2/2 22:31
نویسنده : مامی الی
287 بازدید
اشتراک گذاری

جون دلم الآن روی پام خوابیدی، خواب که چه عرض کنم یا پستونکت از دهنت میافته بیدار میشی یا چشماتو میمالی یا بینیت میگیره خلاصه من منتظرم تو بخوابی شاید منم بتونم تا نوبت بعدی شیر خوردنت بخوابم.خمیازه

بابا نوید هفته پیش سرما خورد و ما قرنتینه شدیم یعنی رفتیم خونه مامانی جون. از جمعه صبح تا امروز ظهر، دل هر دومون برای بابایی تنگ شده بود آخه چهارشنبه و پنجشنبه هم بابا رو یکی دو ساعتی بیشتر ندیدیمافسوس  وقتی از پنجره خونه مامانی کوچه رو نگاه میکردیم هر آقایی که رد میشد پا میزدی و بغلتو براش باز میکردی. عسیسم دلت برای بابایی تنگ شده بود؟ قربون دل کوچولوت برم.

من ده روزی بود رنگ مو خریده بودم و فرصت نمیشد موهامو رنگ کنم بخاطر اینکه شما فسقلی شیر میخوری رنگ موی loreal خریدم که بدون آمونیاکه آخه از وقتی شما اعلام حضور کردی من موهامو رنگ نکردم و وقتی سه ماه بود توی دلم بودی رفتم موهامو کوتاه کردم که خدای نکرده هیچ کدوممون کمبود کلسیم نداشته باشیم.خلاصه خیلی دلم میخواست یه تغییری بکنم روز جمعه خاله جون موهامو رنگ کرد و طبق دستورالعمل بعد چهل دقیقه رفتم و موهامو شستم و دیدم به به چقدر خوشرنگ شده سیاه سیــــــــــــــــــــاه تعجب اصلا موهام رنگ نگرفته بود حتی یه ذره.چی بگم والا تاریخ مصرفش که نگذشته بود احتمالا تقلبی بوده.

 

طبق گفته دکترت از دیروز سوپو برات شروع کردم دیروز اصلا همکاری نکردی و نخوردی ولی امروز خدارو شکر خوشت اومده بود بیخیال هم نمیشدی امیدوارم بهت ضرر نکنه انگار یه کوچولو هم سرما خوردی  الان هی توی خواب وول میخوری نمیدونم چته.یول

راستی دیروز روز مادر بود و من برای اولین سال مادر بودم قلب

دوست دارم نوناز من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا - گل بهشتی من
3 اردیبهشت 93 10:27
خخخخخخخخخخخخخخخ. رنگ موی مادرانه سوپ نوش جون آقا پسر.... حالا اولشه ولی فک کنم کم کم استعداد شکمویی شو نشون بده....بگو ماشا اله. اولین روز مادر نووووش! از دو سه سال بعد که بیاد بوس کنه و هدیه بده دیگه یکی از شیرینترین روزا میشه.
مامی الی
پاسخ
هی اومدیم خوشجل شیم خوبه بدگل نشدیم ای جان یعنی میشه بوسم کنه بگه مامان روزت مبارک روز مادر مبارک شما هم باشه مامان زهرای مهربون
زهرا
6 اردیبهشت 93 12:44
پری ناز
20 اردیبهشت 93 23:30
roozet mobarak aziztariiiiiin ishalala hamishe vase ham salem bemoonid mamane mehraboone aria dg ham ajnase loreal nemikharim jamian
مامی الی
پاسخ
مرسی نازدونه روز شما هم مبارک عزیزم. نمیخریییییم خخخخخخخخخخ