آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

تا دو سالگي

1394/8/17 8:39
نویسنده : مامی الی
909 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماهي رو كه مامان وبلاگ نوتلاشو آپديت نكرد به حساب رسيدگي به كارهاي تولدش بگذاريد و اصلا و ابدا به اين فكر نكنيد كه من يك وقت تنبلي ميكنم درسخوان بگذريم، جدا شدن از شير مادر هم براي من سخت بود هم براي آريا گرچه از آخرين روزي (94/6/9) كه آريا شير خورد بيشتر از دو ماه ميگذره ولي  گاهي چشمانم به ياد اون روزها نمناك ميشه ولي بالاخره اين هم جاي شكر داره كه دلبندم بزرگتر شده و يك گام بلند ديگه به طرف استقلالش برداشته خوشبختانه چون شير قبل خواب رو قبلا قطع كرده بودم براي خوابيدن مشكلي نداشت و فقط چند شب براي شير نيمه شب بيدار شد، كه گرچه سخت بود ولي به خوردن آب عادت كرد و هنوز هم شبها براي تازه كردن گلو بيدار ميشه. ايامي كه گذشت پر از خنده ها و شيطنت ها و شيرين زبوني هاي پسرك كنجكاو من بود. البته خاطرات شيريني هم داشتيم شركت در عروسي سمانه جون (94/6/21) و سفر مامان بهي به مكه. حالا يك فلش بك تصويري به روزهاي شهريور و مهر ماه خواهيم داشت.

خوابهاي طلايي


خواب ايستاده

خواب نشسته

خواب با بستني

آريا در عروسي

عروسي

عروسي

عروسي

بازي هاي محبوب آريا

حباب بازي

آريا در سبد

آريا

روز جهاني كودك در موسسه خيريه روزبه

روز كودك

روز كودك

روز كودك

آريا به مدد شكلات تخم مرغي بابانوئل ميشود

بابانوئل

آريا در وليمه مامان بهي

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا
17 آبان 94 10:58
خدا رو شكر كه بدون دردسر از مرحله شير گرفتن هم رد شدين. هر چند كه از نظر احساسي و روحي براي خود آدم هم سخته. منو يادته؟ هزار ماشاالله چقدر آقا شده! ان شا الله عروسي خاله جونش. دامادي خودش.
مامی الی
پاسخ
آره زهرا جونم يادمه دل منم خيلي گرفت وقتي پستتو خوندم. شكر خدا الان سرزنده و شاداب داره برات زبون ميريزه. ايشالا عروسيه خاله جونه محمدرضا.
مامان آنیسا
27 آبان 94 9:30
ایول به مامانی که بالاخره دست به نوشتن بردن و دلتنگ مارا با دیدن عکسای خوشکل پسر گشاد نمودن تشکر تشکر خاله به قربون گل پسر که یه گام به سمت بزرگ شدن برداشته و با شیر مامان خداحافظی کرده آخه خاله جون واقعا چه جوری میتونی یک لنگ در هوا روی مبل به این وضع بخوابی
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله جون كه انقدر به ما لطف داري. يه لنگه پا خوابيدن هم از هنرهاي آرياست ديگه خخخخ. بوس به آنيساي گلم.
مامانی
23 آذر 94 14:07
عزیزم چه شیرین خوابیده انشاالله عروسی خودش
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيزم محبت داريد.
مامان آروشا
12 دی 94 11:50
سلام مامان الی عزیز. چطوری خانومی؟ نوتلای گلت چطوره؟ ماشاا... از عکس های قشنگش معلومه که حسابی شیرین شده. چه آقا دوماد خوشتیپی. مامانی برای پسر گلم اسپند دود کن. خدا حفظش کنه. من هم احساس میکنم کمی تنبل شدم. با بزرگ شدنشون و سرعت یادگیری و رشدشون. برای نوشتن و یادآوری حرفها و رفتارهاشون باید سرعت عمل بالایی داشته باشی وگرنه هرزمان رفتار و شیرین کاری تازه ای دارن. روی ماهتون رو میبوسم. امیدوارم همواره شاد و سلامت باشین.
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم خوبين؟ من ديگه تنبلي رو رد كردم به درجات والاتري رسيدم شما لطف دارين گلم. حقيقتش تنبلي من تقصير تكنولوژيه كه هر روز رخ تازه اي نشون ميده و سرگرمي جديدي رو ميكنه.روي ناز آروشا خوشگله رو ميبوسم.
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
6 بهمن 94 21:13
وای چه نینیه نازی.ادم دلش میخاد یه عالمه بوسش کنه و گازش بگیره سلام مامانه نینی.من خاله نینی فوگولی هسمم.خوش حال میشم ب وب منو نینی سربزنید و نینیه نازتون به جمع دوستای پسملمون اضافه شید. اینم اکانت اینستای منه miis.delii.دوست داشتید فالوم کنید اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشین
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم شما خيلي لطف داريد . حتما بهتون سر ميزنم باعث افتخاره