آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه برای آریا

بي حسي مطلق. مساله اين است

1394/4/16 9:37
نویسنده : مامی الی
801 بازدید
اشتراک گذاری

نميدونم چرا حس نوشتنم نيست. نه كه نوتلا پيشرفتي نداشته يا تغييري نكرده نه! من خيلي تنبل شدم

براي اينكه يادم باشه

آريا بگو الناز: اينا

بگو گيلاس: الاس

آريا اونو بده به من: بيي

آريا بفرماييد: ميسي

و و و

برات مينويسم كه چه كلماتي رو ميگي ولي بيشتر لغاتي رو ميگي كه بهشون علاقه داري.اينم مدل مخصوص توئه ديگه پسركم.

 

آريا و عينك

اين هم عشقولانه تو و خاله جون قبل از رفتن خاله.

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مهسا
16 تیر 94 10:19
سلام سایت خیلی خوبی دارید اگر تمایل داشتید ما را لینک کنید
مامان لیلی
16 تیر 94 15:56
سلام الی جون....چرا بی حسی مطلق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصن باهات موافقم
مامی الی
پاسخ
ليلي جون خودمم با خودم موافق نيستم ولي چه ميشه كرد گاهي تنبلي بر آدم فائق ميشه.
مامان لیلی
16 تیر 94 15:57
عزیز دلمممممممممم با اون ژستش من و کشته.....الاهی قربون اون لبای نازت
مامی الی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون خيلي لطف داري عزيزم
مامان لیلی
16 تیر 94 15:57
عینک چقدر به پسر نازمون میادددددددددددددد
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله مهربونم خخخ خوشتيپه ديگه تازه دست و پاش هم بلوريه
مامان لیلی
16 تیر 94 15:58
آخی خواهرت رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جاش خالیه خیلی سخته ولی غصه نخور عزیزممممم حالا چقدر ازت دوره؟کی برمیگرده به سلامتی؟
مامی الی
پاسخ
آره عزيزم رفت هفته آينده برميگرده يكشنبه كنارمونه انشااله. ايتالياست ليلي جون.
مامان لیلی
16 تیر 94 15:58
اوه اوه چه کلمات پر معنایی عزیز دلی نوتلای مامان الی
مامی الی
پاسخ
خيلي محبت داري ليلي جون بالاخره تنبلي رو بايد با لغات قلنبه سلنبه ماست مالي كرد ديگه خخخخ
مامانی
18 تیر 94 8:12
عزیزم این همه بی حسی برای چی حیف نیست قشنگ ترین لحظات گل پسرتون را ثبت کنید ما هم دلمون واقعا برای اریا جون تنگ میشه انشاالله دفعه بعد با انرژی مضاعف شما را ببینیم با اون متنهای زیباتون روی ماه آریا جون را ببوسید
مامی الی
پاسخ
خيلي محبت داريد عزيز دلم چشم انشااله با انرژي مضاعف برميگردم. ممنون از تعريفاتون. روي گل نگار خوشگلمو ببوسين.
✿مامان آروشا✿
20 تیر 94 12:25
سلام الی عزیزم. آریای گلم چطوره؟ روی ماهش رو از طرف من بنویس. اتفاقاً قبل از اینکه پستتون رو بخونم داشتم به همین موضوع فکر میکردم. نمیدونم من اینطور فکر میکنم یا واقعاً اینجوریه. من هم اینروزها خیلی بیحوصله هستم. عزیزم امیدوارم به زودی سرحال تر و پر انرژی تر از قبل برگردی و مثل همیشه پست های زیبا برامون بزاری. مواظب خودتون باشین.
مامی الی
پاسخ
سلام خانمي خوبين؟ اتفاقا ديروز به ياد شما و آروشا جون بودم مثل اينكه از عوارض هواي گرمه كه همه بي حوصله شدن. ممنون از دعاي خوبتون. روي ماه آروشاي خوشگلمو ببوسيد
زهرا - گل بهشتی من
21 تیر 94 10:45
اصلا مثل اينكه اين روزا همه بي حوصله ن. منم خيلي چيزا ميشد بنويسم كه ننوشتم. آرياي عسلو ببوس. به سلامتي خاله جونش رفت؟ چند وقت ميره؟ كي برميگرده؟ان شا الله موفق باشه.
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم مثل اينكه اين بي حسي مسريه. خاله اش ديروز برگشت عزيزم
مامان آنیسا
1 مرداد 94 14:32
این بی حسیا دوره ایه عزیزم خودش خود به خود خوب میشه ولی حیفه از این روزای قشنگ پسملی ننویسی
مامی الی
پاسخ
حق با شماست عزيزم . الان هم كه اين بي حسي رفته سرم خيلي شلوغ شده به محض اينكه يكم سرم خلوت تر شد برميگردم انشااله. روي گل آنيسا جونو ببوسيد.
آرش
9 مرداد 94 4:46
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
مامان ملیکا و اریان
10 مرداد 94 3:26
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدید
مامی الی
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم
مامان آنیبسا
14 مرداد 94 11:09
سلام مامانی هنوز از بی حس در نیومدی ؟ خب ما دلمون واسه عکسای جدید آریا جون تنگ شده
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم. من از بي حسي در اومدم بي حسي از من در نمياد خخخخ.راستش سرم خيلي شلوغه كاراي اداره اين روزها زياد شده انشااله هفته بعد پست ميذارم. روي ماه آنيسا گلي رو ببوسيد