آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

سرما خوردگي

1393/10/25 9:42
نویسنده : مامی الی
542 بازدید
اشتراک گذاری

تو سرما خوردي پسرم.سه شنبه مدام بي حال بودي و مدام ميرفتيي و يه گوشه دراز ميكشيدي. تقريبا يك روز تمام خوابيدي و من از ديدن رنگ پريده و بي حالي اين روزهات دلگير شدم.

تحليل هاي مختلفي وجود داره:

من: يعني اون روز كه بردمت حموم سرما خوردي؟

بابا نويد: نكنه از من گرفته؟

بابايي جون: وقتي كلاهشو عوض ميكني يه آن سردش ميشه.

ماماني جون: طفلي بچه ام هيچي نميخوره!

خاله جون: بيا بغلم عشقم. تو هم سرتو ميذاري روي شونه خاله و ديگه بغلم نمياي. به خاله جونت ميگي مامانسکوت.

براي من علت اين حالت مهم نيست بدي حالت مهمه. سوپ نميخوري اصلا و ابدا! حليم ماهيچه برات ميپزم. نهار و شام هم نميخوري برات ماهي و پوره سيب زميني ميپزم و پاستا البته. عطشت زياده و ليوان آبميوه خوري مدام توي دستته يك قولوپ آب ميخوري و نصفشو ميريزي روي پاركت بعد ميشيني با دستت آبو ميمالي كف زمين و اين برات از هر بازي و تفريحي لذت بخش تره!!!و البته كار من شده عوض كردن شلوارت يك روز شش بار اين اتفاق تكرار شد.

سه شنبه نيومدم اداره و رفتيم دكتر تشخيصشون سرماخوردگي بود و دارو دادن خوشبختانه شربتش خيلي خوشمزه است و براي خوردنش اذيت نميشي.و البته خوشبختانه زود رفتيم دكتر قبل از اينكه گوشهات عفونت كنه.

امان از دندون؛ كه داري همزمان 6 تا دندون درمياري من فكر ميكنم بيشتر بي حالي و بي اشتهاييت به خاطر همينه.

خونه ارغواني ما بدون شيطنتاي تو بي معنيه و من دلم ميخواد اين روزاي لعنتي زودتر تموم بشه.

يه خرابكاري بزرگ كردي اونم خونه ماماني جون: با خودكار زدي روي شيشه LCD شون امروز ميبرن براي تعمير خدا كنه تعمير بشه. من خيلي خجالت كشيدم ولي ماماني و بابايي جون مدام يادآور ميشن كه فداي سرش.غمگین. يادم مياد وقتي بچه بودم چه شيطنت ها و خرابكاري هايي كه خونه مادر جون نكردم!! من و دايي جونمو و دختر خاله ناهيدم واقعا آتيش ميسوزونديم يكم كه از شر و شور افتاديم خونشونو از نو رنگ كردن چون با قلاب هاي ماشين بافتني ديوارو نقاشي ميكرديم خجالت طفلي مامانم حتما خيلي خجالت ميكشيده.

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان آریانا پرنسس مبارز
25 دی 93 10:50
سلام الی جون...عزیزم شما هم مثل من... وقتی کوچولوم مریض میشه بیشتر خودم مریض میشم ... اما اصلا خودت را ناراحت نکن آریانا هم باهر دندونی که در میامد سرما میخورد ...7تا10روز دوره داره ...انشاا... بزودی خوب میشه پسر خوشگلمون...
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم. اين دندون در آوردن طفلي بچه هارو خيلي اذيت ميكنه. روي گل آريانا جونو خيلي ببوس عزيزم. فقط مادرها درك ميكنن يه مادر چي ميگه و چي ميكشه.
پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
26 دی 93 14:20
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
زهرا - گل بهشتي من
27 دی 93 13:05
الهی که همیشه سلامت باشه...شلوغ و خرابکاری هم بکنه اشکال نداره.
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله مهربونم ولي اينبار شيطنتش خسارت بزرگي زده روي ماه جوجه رنگي رو ببوس.
مامان آنیسا
27 دی 93 15:43
امان از سرماخوردگی ... ایشالا که عزیزم زودتر خوب بشه و دوباره شیطنتاش شروع بشه
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله جونم لطف دارين.
مامان لیلی
29 دی 93 15:24
عزیز دلممممممممممممممم...بمیرم برات...چقدر بد که سرماخورده... ما بزرگترا که سرما میخوریم کلی بیحوصله ایم و نق میزنیم...طفلی این کوچولوها ایشاا... زودی خوب بشی عزیز دردونه
مامی الی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون مهربونم اطف داري عزيز دلم وقتي در مناطق سردسير زندگي ميكني اين دردسرها عاديه.
مامان لیلی
29 دی 93 15:25
ای جانم این خرابکاری چه خرابکاری بوداااااااااااااااااااااااااااا ایشاا... که زودی این دندونا هم دربیاد و راحت بشی آریا جونم
مامی الی
پاسخ
خداييش شاه خرابكاريهاش بوده ولي چه ميشه كرد بچه ان و هيچي نميشه بهشون گفت.فقطشرمندگيش ميمونه برا آدم. روي ماه آنيتاي خوشگل گلدونه رو ببوس ليلي جون.
مامان خدیجه
1 بهمن 93 9:25
امیدوارم ایشالا هر چه زودتر حال آریا جون خوب بشه روی ماهش رو ببوسید
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دام شكر خدا بهتر شده. روي گل نگار جونو ببوسيد.
حانیه
2 بهمن 93 18:13
ایشالله همیشه سلامت باشی عزیزم
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله جو مهربونم
دنیای دسر
2 بهمن 93 18:16
آپـــــــــــم عزیزم (:
مامان لیلی
12 بهمن 93 18:37
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ کجایی؟؟؟ نیستی؟ امیدوارم خوش باشی
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم ممنون يكم سرم شلوغه عزيزم بزودي ميام انشااله.
مامان مهنوش
14 بهمن 93 16:51
خدا نکنه که این شازده کوچولو مریض باشه..امان از این زمستون بیخود که فقط الودگی و ویروس به ارمغان اورده..خرابکار کوچولو رو ببوس..ایشالا صحیح و سلامت باشه همیشه..خرابکاری تازه اولشه..واقعا هم فدای یه تار موش
مامی الی
پاسخ
مرسي مهنوش جون. كاش اين زمستون زودتر تموم بشه.اول خرابكاريشو با گامهاي بلند و استوار شروع كرده خدا آخر و عاقبتمونو بخير كنه.
ليلا
31 تیر 94 7:42
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
گلی
5 مرداد 94 13:17
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن