آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

اووووف واکسن 6 ماهگی

1393/2/13 19:35
نویسنده : مامی الی
432 بازدید
اشتراک گذاری

ما در این غیبت چند روزه دچار یک سرماخوردگی خفن شده بودیم که بیا و ببین. آریا که با تجویزهای دکتر صادق زاده نازنین رو به بهبود بود ولی من هر روز بدتر از دیروز تا بالاخره رفتم دکتر. که گوشم ملتهب شده بود و ... فرداش که سه شنبه هفته پیش بود باید واکسن 6 ماهگی آریا فندقو میزدیم. من داغون بچه مریض، خلاصه با حال زار رفتیم درمانگاه، من آریارو خوابوندم روی تخت و اومدم بیرون و گوشامو گرفته بودم که صدای جیغ زدنشو نشنوم و قطره قطره اشکام میریخت. یه خانم باردار و همسرش هم بیرون ایساده بودن و به من میخندیدن خطا میخواستم بگم وایسین چند ماه دیگه حالتونو میپرسم. خلاصه بعد یه مدت طاقتم تموم شد و رفتم داخل اتاق دیدم نوید لباسشم تنش کرده و آریا آرومه.خداروشکر  خیلی گریه نکرده بود یا از تاثیر قندآب بود یا استامینوفن یا مالشای محکم نوید. خلاصه این بار سنگین هم به زمین گذاشته شد و ما تا 6 ماه آینده خلاص شدیم. از اونجا هم مستقیم رفتیم خونه مامانم اینا که از من و آریا پرستاری کنه. دست مهربونشو میبوسم. خوشبختانه آریا خیلی اذیت نکرد و فقط یکم تب داشت که با استامینوفن کنترل شد.

فندق جونم دوست دارمبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سحرمامی آرتین
13 اردیبهشت 93 21:52
[گری ه]
مامی الی
پاسخ
ای جان سحر جونم طفلی جوجوی شما هم که واکسنشو زده
زهرا-گل بهشتی من
14 اردیبهشت 93 12:04
ای جونم.میدونم گل پسر پهلوونه. ما مامانا باید یه کم قوی تر باشیم.هرچند سخته. روی ماهشو ببوس.
مامی الی
پاسخ
مرسی خاله جونم. طلی بچه ها کاش میشد واکسن هم از طریق شیر منتقل بشه.
زهرا-گل بهشتی من
14 اردیبهشت 93 12:05
راستی نمیدونستم که خودتم مریض شدی.خوبی الان؟
مامی الی
پاسخ
آره عزیزم شکر خدا بهتر شدم ولی یه مدت خیلی داغون بودم
سیما
15 اردیبهشت 93 15:09
سلام خانومی خیلی خوشحال شدم که هم خودتون و هم گل پسرتون رو به بهبودی هستین. من هم هفته دیگه باید واکسن دخترم رو بزنم. کاملا درک میکنم چی کشیدین. هر وقت که واکسن دخترم رو میزنم یه نفس راحت میکشم. حالا بماند که قبلش چقدر استرس و ناراختی دارم. امیدوارم خودتون و خانواده محترمتان همواره در پناه خدا صحیح و سلامت باشین.
مامی الی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید. انشااله به سلامتی واکسن پرنسس کوچولورو بزنید و راحت باشه.
سحرمامی آرتین
17 اردیبهشت 93 13:29
سلام عزیزم خوبی؟ پسملت خوب شده؟تب نکرد؟ ازطرف من ببوسش...
مامی الی
پاسخ
سلام خاله جون. تبش زیاد نبود خدارو شکر با استامینوفن کنترل شد. مرسی از لطفتون
سحرمامی آرتین
18 اردیبهشت 93 15:09
عزیزمAPAM
سحرمامی آرتین
21 اردیبهشت 93 8:52
عزیزم عکسای زیادی از پسملی بذار...منتظریم
مامی الی
پاسخ
چشم گلم حتما
پری ناز
21 اردیبهشت 93 20:15
pas chera commentae mna send nemishe???
مامی الی
پاسخ
ای جان خاله خوشگله نظرای قشنگ مهربونت اومد.