آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

کلام نخست

1393/2/2 22:32
نویسنده : مامی الی
439 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

عزیزترینم این اولین مطلب مامان برای توئه امیدوارم روزی بزرگ بشی و این نوشته هارو بخونی.تا بدونی چه روزای شیرینی با تو گذروندم و از لحظه لحظه بزرگ شدنت چه لذتی بردم.

نازنینم خدا بهترین هدیه رو روز 9 ام آبان سال 92 به مامان و بابا داد و اولین بار صدای قشنگتو شنیدم و تو شدی همه چیز ما.روزای اول سخت بود چون دلبندم شما زردی گرفتی و من تنها از بیمارستان برگشتم خونه خیلی سخت بود بابا خونه رو آماده کرده بود که شما بیای و این بیشتر دل منو آتیش زد ولی اون روزا زود گذشت و شما بعد یه هته قدمای کوچولوتو گذاشتی روی چشمای مامان و بابا و وارد خونه ات شدی. خیلی روز قشنگی بود، گلم گذشت و گذشت تا من و تو با هم بزرگ شدیم و شما هر روز جلوی چشمای من پر از معجزه شدی. اول بهمن وقتی هنوز سه ماهت هم نشده بود برای اولین بار گفتی گل من به قول نویسنده ای که اسمشون یادم نیست "عرش را پیمودم". سوم اسفند هم برای اولین بار غلت زدی. اولین سال نورو بعد کلی تلاش من برای چیدن هفت سین گرفتی خوابیدی و ما کلی خندیدیم 8ام فروردین اولین دندونت دستمو گاز گرفت آخه کوچولوی من چه خبره به این زودی ماچ.10ام فروردین برای اولین بار رفتی سفر و دومین دندونت هم تو رامسر درومد.

تا امروز که 21 فروردینه و مامان کلی حبوبات خیس کرده که برات دندونی بپزه و فردا کلی سرش شلوغه امیدوارم باهام همکاری کنی نازدونه چون بابایی هم خونه نیست و ما باید دوتایی کلی کار انجام بدیم انشااله که همه چیز خوب پیش بره.

نفسم از این به بعد به امید خدا تند تند برات مینویسم تا چیزی از قلم نیافته.

آریا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
24 فروردین 93 11:35
سلام هدیه سنیا تقویم سال 1393 با عکسهای کوچولوتون با گذاشتن لوگوی سنیا و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..
زهرا - گل بهشتی من
28 فروردین 93 10:22
سلام.سلام سلام. به به خیلی مبارکه مامان آریا جونی. خیلی خوبه که برای آریا مینویسی. اینا میشه یه یادگاری قشنگ برای وقتی که بزرگ شد. خدا حفظش کنه نازدونه تو.
مامی الی
پاسخ
سلام عزیزم. کاش نوشتنو زودتر از این شروع کرده بودم ولی به قول شما یادگاری خوبی میشه براش. خدا محمدرضاجونو حفظ کنه خاله جون.