آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه برای آریا

يازده ماهه شدنت مبارك شاهزاده من

1393/7/9 11:25
نویسنده : مامی الی
544 بازدید
اشتراک گذاری

122.gif122.gif

دلبرك شيرينم يازده ماهگيت مبارك.

 

پسر ناز مامان. اينروزها ميبينم كه چقدر خدا منو دوست داشته كه فرشته نازنين و مهربوني مثل شما بهم عطا كرده. شما اين روزها پر از معجزه اي. باورم نميشه كوچولوي نازنين من كه جز گريه كردن توانايي ديگه اي نداشت حالا انقدر بزرگ شده. روي پاهاي كوچولوش مي ايسته و منظورشو به مخاطبش ميرسونه. چقدر باورش سخته پسرك شيريني كه 11 ماه پيش توي همين لحظات زيبا تازه پا به اين دنيا گذاشته بود الآن داره توي زيبايي هاي دنياي بچگي بازي ميكنه. پسركم از حرف زدن واقعا لذت ميبري و تمام سعيتو ميكني كه باهامون ارتباط برقرار كني. عزيزكم من از اين همه تلاش و تمايلت به صحبت كردن به وجد ميام. عسلكم مشتاقانه منتظر رسيدن روزي هستم كه با هم قدم زنان بريم و دونه دونه كتابفروشي هاي شهرو بچرخيم و با دستاي پر برگرديم و بخونيم و بخونيم. خيلي دوست دارم نازنينم. فرشته زميني من.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

خطوط حیوانات

21 شهريور ماه يه فرشته كوچولو به خانواده ما اضافه شد و خدا آتوسا جونو به دايي من هديه دادن اينم عكس خانم كوچولوي ما در روز سوم زندگيش. انشااله كه سالها زير سايه پدر و مادر مهربونش زندگي شاد و پر خير و بركتي داشته باشه

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

پسركم شما هم كه خيلي بلايي به محض اينكه آتوسارو ديدي خم شدي و بوسش كردي!!! خجالت منم كه مامانت باشم فوري گفتم آخه اينا فرشته ان آريا اصلا منظوري نداره خندونک چشمک آتوسا بوي بهشت ميده و پسرك من اصلا و ابدا از بوسه هاي پشت سر همش منظوري نداره.با پررويي تمام هم از دايي جون خواستيم از اين صحنه زيبا عكس بگيرن.زیبا

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

البته نيما جون هم در راستاي غيرتي شدن براي خواهرشون چند تا خط و نشان براي شما كشيدن ولي با ديدن اوضاع ازدواج خيلي روي مواضعشون پافشاري نكردن و قضيه ختم به خير شد.

اينم آريا در آغوش نيما جون برادر زن احتمالي آينده:

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

و يه عكس از 7 روزگي دابل چاكلت مامان، به ياد روزهاي اول تولدت

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

خطوط حیوانات

 

بالاخره پاييز زيبا رسيد. فصل معجزه زندگي من ، فصل تولد تو و خوشبختانه تقويم زيباي شما هم آماده شد. تقويمي كه همه اتفاقات زيباي اولين سال زندگي شما رو برامون يادآوري ميكنه.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

28.gif

دليل دير شدن اين پستو هم شما خودت بهتر ميدوني نوتلاي مامان بوس.

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهرا - گل بهشتی من
16 مهر 93 8:20
اول اینکه مبارک باشه. دیگه کم کم باید برای تولد آماده بشین....هورااااا انقدر عکسای خوردنی گذاشتی مواظب اون پسرت باش...از ما گفتن بودااااا....خونه مون نزدیکه! تقویمش هم خیلی خوشگله. راستی تولد نی نی ناز خونواده هم مبارک باشه.
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم لطف داري خوردني تر از پسر شما كه نيست.ميبيني عزيزم به همين زودي يكسال گذشت و پسرك هاي كوچولومون بزرگتر شدن. خدا به همه پدر مادرا طول عمر بده و سايه اشونو بالا سر بچه هاشون مستدام كنه. آمين.
زهرا - گل بهشتی من
16 مهر 93 8:27
راستی تم جدید هم مبارک. خیلی خوششششگله.
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم خيلي لطف داري. من كه به تم علاقه زيادي دارم اين علاقه رو جاي ديگه نميتونم بروز بدم توي وبلاگ آريا خالي ميكنم.
مامان خدیجه
16 مهر 93 11:48
سلام از اينكه به ما سرزديد خيلي ممنون وب زيبا وجالبي داريد تولد پسرتون را هم پيشاپيش تبريك ميگم راستي روز كودك را هم تبريك ميگم تقويم كار خودتون بود خيلي جالبه اگه دوست داشتيد وموافق به تبادل لينك هستيد لينكتون كنم
مامی الی
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم از محبت شما وبلاگ خانم كوچولوي شما هم بسيار زيباست. خدا حفظش كنه. راجع بع تقويم خيلي لطف داريد. كار خودم نيست و سفارشيه اگه بخواييد لينكشو براتون ميفرستم. باعث افتخارمه كه همچنان با شما در ارتباط باشم و لينكتون كردم.
مامان بهراد
16 مهر 93 20:15
سلام این آریا گل از طرف من ببوسش خوشمله مراقبش باش وبلاگتم قشنگه بوووووووس
مامی الی
پاسخ
ممنونم عزيزم خيلي لطف داريد.
مامان خدیجه
17 مهر 93 9:49
عزيزم ممنون ميشم لينك تقويم را برام بفرستيد پسر گلتون را هم ببوسيد
مامی الی
پاسخ
عزيزم خصوصي براتون فرستادم
سحرمامی آرتین
18 مهر 93 15:35
سلااااااام مامانی اول ازهرچیزی سریع بدو برواسپند دودکن. خب عزیزخاله ماشاالله روزبه دوزداری آقاترمیشی ها بسه پسرشیطون هنوز زوده برا ازدواج... خاله قربونش نی نی هم مث آریانازه خداحفظش کنه.
مامی الی
پاسخ
مرسي سحر جون شما هم به آريا خيلي لطف داريد هم به آتوسا. روي ماه آرتين جونو ببوس.
مامانه ملیکا و محمد اریان
18 مهر 93 16:20
عزیزه خاله روزت مبارک
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيزم روز كودك به دردونه هاي شما هم مبارك باشه.
حانیه
21 مهر 93 10:38
11 ماهگیت مبارک آریا جوووووون همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
مامی الی
پاسخ
ممنون حانيه جان لطف داريد. روي ماه وانيا جونو رو ببوسيد.