آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه برای آریا

تن تبدار تو را دیدم و بیمار شدم

1393/6/19 0:25
نویسنده : مامی الی
641 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیرینم امروز ناگهان تب کردی و برای ما احتمال رویش یه دندون جدید مطرح بود اما برخلاف گذشته با خوردن استامینوفن بهتر نشدی و ما سریع بردیمت دکتر متاسفانه بدن کوچولوت درگیر یه ویروس شده و سریعا داروهاتو شروع کردیم. الان خوابیدی و حال عمومیت خوبه. نمیدونی چقدر دلم میگیره که بیحال میبینمت کاش مثل هر شب مشغول شیطنت بودی جوجه من.

و برای اینکه یادمون باشه:

شنبه 15 شهریور ماه برای اولین بار روی پاهای کوچولوت ایستادی تا دنیارو با قدمات کشف کنی.البته با کمک مبل و خونه ی مامانی جون.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا - گل بهشتی من
19 شهریور 93 10:16
الهی که بلا به دور باشه. گل پسر تو جنگ با این ویروسا قوی میشه برای زندگی. خدای مهربون کمک قدم هاش باشه.
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله جون لطف داري.
مامان مهنوش
19 شهریور 93 11:40
خدا نکنه اریای نازنین مریض و تبدار باشه..غصه نخور مامانیش...ایشالا زود زود خوب میشه جوجه قشنگت..ببوسش قند عسل رو
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيزم خدا ليانا جون و ماهان جونو حفظ كنه
حانیه
20 شهریور 93 14:31
ای جانم عزیزم امیدوارم خیییییلی زود خوب بشی آریا جون
مامی الی
پاسخ
مرسي حانيه جون لطف داري عزيزم
parinaz
24 شهریور 93 14:32
عروسک تو بغلی من همیشه سلامت و خندون باش این یه دستووره خاله جون قربون چشمای شیطونت برم مممممننننن
مامی الی
پاسخ
چشم خاله جون مهربونم. اطاعت . خاله جون ميبيني چقدر دوست دارم.
سحرمامی آرتین
24 شهریور 93 19:07
ای جانم الهی خاله فداش بشه الهی نبینم مریضیتوجیگر. این دندون درآوردن هم براهمه یه مشکل شده آرتین هم الآن 2-3ماهه هی تب میکنه بعدخوب میشه.انشاالله به زودی خوب میشی. امیدوارم همه ی قدم هاتو درزندگی به سوی موفقییت برداری. بووووووووووووووووووووووووووووس
مامی الی
پاسخ
مرسي سحر جون خيلي لطف داري. خدا آرتين جونو حفظ كنه و موفقيت هاي بزرگشو جشن بگيري.
مامانه ملیکا و محمد اریان
24 شهریور 93 22:43
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه! سلام این را برام فرستادن منم برا شما این ذکر منو از بلا ووسوسه ای دور کرده چون دوستتون دارم برای شما هم فرستادم بازم میام خوشگلم
مامی الی
پاسخ
ممنون از محبتتون