آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه برای آریا

300 روز عاشقي

1393/6/5 10:47
نویسنده : مامی الی
418 بازدید
اشتراک گذاری

131.gif131.gif134.gif

 

دلبرك شيرينم باورم نميشه به همين زودي 300 روز از اومدنت ميگذره و من 300 روزه مادرم. مادر فرشته اي پاك و خواستني. پسركم از خدا ميخوام عمري طولاني ، با سلامت تن و جان و روان داشته باشي. دلبندم از خدا برات بزرگترين موفقيت ها رو ميخوام. از خدا برات همسري اهل و پاك ميخوام كه دل به دلت بده و دست توي دستت بذاره و تو باهاش احساس خوشبختي و آرامش كني. نفسم از خدا برات فرزند صالح ميخوام. عسلم از خدا برات بهترينارو ميخوام. اينارو به عنوان يه مادر ميخوام.

 

z-2520met2520bloemen.gif

پسرك دابل چاكلت من اين روزها بلند بلند فرياد ميزني مامان، بابا، داك داك و تاب تاب. آخه وقتي سوار تاب ميشي ديگه ول كن قضيه نيستي و دلت نميخواد بياي پايين، اصلا هم اين موضوع ژنتيكي نيست و هيچ ربطي هم به ژناي مامان نداره چشمک. روزاي اول كه از من جدا شده بودي بي تابي ميكردي و اين روزها مصادف شد با رويش دندوناي پنجم و ششمت. ما هم براي اينكه ماماني جونو كمتر اذيت كني تابو برديم اونجا، شما هم كه لوس و ننر خاله جونو و ماماني جونت هستي هرچقدر دلت ميخواد روي تاب ميموني و بازي ميكني گاهي حتي همونجا ميخوابي هیپنوتیزم ولي ول كن تاب نيستي. حتي ماماني جون برات ننو آويزون كرد شايد به هواي تاب خوردن راحت تر بخوابي ولي فايده نداشت و شما تاب خوردنو فقط توي تاب دوست داري.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

يه روز كه ميخواستم ازت عكس ماچ مالون بگيرم و شما اصلا دوست نداشتي لخت در انظار عموم ظاهر بشي.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

چقدر بگم نميخوام عكس بگيرم نمي خواااااااااااام

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

عكسها زياده لطفا بقيه رو در ادامه مطلب ببينيد.

 

 

و آريا بعد از به كرسي نشوندن حرفش بی حوصله و داغون كردن خونه.

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

z-2520met2520bloemen.gif

يه روز كه با ماماني جون و خاله من ميرين گردش يه سر ميريد پيش پسرخاله امير من كه آتليه عكاسي دارن و امير جان هم زحمت ميكشه و چند تا عكس ناز از قندك من ميگيره.انشااله به زودي ميريم و حسابي عكس ميگيره ازت فسقلي.

 

من اين عكسو خيلي دوست دارم خيلي موش موشكي.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

پسرك مامان كابوي ميشود.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

z-2520met2520bloemen.gif

دلبندم پنجشنبه 30 ام مرداد بابايي تصميم گرفتن ببريمت آرايشگاه تا موهاي نازنين بهشتي تو يكم كوتاه كنيم

 

قبل از رفتن به آرايشگاه

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

در آرايشگاه

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

البته تا من اومدم پيشت يكمي گريه كردي

و اينم نتيجه كار. و البته همكاري تمام عيار شما براي عكاسي كردن مامان.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

كيف مامان اينجاست و من نديدم!!!

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

z-2520met2520bloemen.gif

جوجه من خيلي انگور دوست داري . وقتي زياده روي ميكني نميشه هيچ جوري جلوتو گرفت.

خودت ميري مياري.

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

و نوش جونت ميكني

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

z-2520met2520bloemen.gif

يه روز تصميم گرفتم برات مكعب هوش بدوزم و خيلي طول كشيد ولي نتيجه اشو دوست داشتم. مباركت باشه.

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

اينم جوجه خوشمزه مامان. كه متعجب شده!

 

آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس

 

خطوط زرق و برق

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سحرمامی آرتین
6 شهریور 93 9:06
چه دعاهای قشنگی آمین. خوشگل پسرماچه بزرگ ونازشده.خداحفظش کنه.عکساتم خیلی خوشجل بودن.عزیزدل خاله موهاتوکوتاه کردی خیلی زیبلشدیاشدی یه پارچه آقاخیلی هم بهت میاد.شماهم که انگاری مث آرتین عاشق تابی.شیطون.دوستت دارم.
مامی الی
پاسخ
منونم سحر جان خيلي لطف داري. انشااله آرتين جون خوشبخت و موفق باشه.
حانیه
7 شهریور 93 0:41
وااااااااای چه عکسای قشنگی
مامی الی
پاسخ
مرسی حانیه جان خیلی لطف دارید
زهرا - گل بهشتی من
8 شهریور 93 8:04
الهی که بلند اقبال باشه این پسر و سیصد ساله شه! الی خدا رو شکر که به یه چیزی وابسته س و هر موقع براش ارائه بدی جواب میگیری.خیلی خوبه. عکساش خیلی نازن.هزار ماشا اله. بلاچه خیلی خوردنی شده. یعنی من همچنان در کنار سلیقه تو (که از قبل هم بود) همت والاتو تحسین می کنم که با یه کوچولوی ناناز که همش اینور اونور خونه جولون میده و همه جا رو به هم میریزه هنوزم کارای هنری و دستی انجام میدی. میدونی که من تا مدتها فقط بست مینشستم پیش آقا پسر که مبادا ایشون خاطرشون مکدر بشه!!!!اجازه نمیداد هیچ کاری انجام بدم. دستت درد نکنه خیلی قشنگن.
مامی الی
پاسخ
مرسي عزيز دلم. لطف داري. به خاطر همون مسائلي كه ذكر كردي كار دوخت و دوزم خيلي تميز از آب درنيومد.خخخخ قابلي هم نداره عزيزم. من يكم پر رو تشريف دارم ديگه از رو نميرم كه. ولي بعضي وقتا خيلي خسته ميشم مخصوصا كه اگه خونه شلوغ و بهم ريخته بشه حسابي كلافه ميششم.