آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

مادرانه برای آریا

سه نه تا

1394/2/16 10:53
نویسنده : مامی الی
514 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز قلب مادر سه تا نه ماه با هم بوديم نه ماه اول در دلم بودي و كنار قلبم و دو تا نه ماه بيرون دلم بودي و در قلبم.

عزيزترين مامان شما 18 ماه شدي و نيمه اول سال دوم زندگيتو پشت سر گذاشتي كه همزمان با واكسن 18 ماهگي بود. واكسني كه نوتلاي مامان رو خيلي اذيت كرد . برعكس واكسنهاي قبلي كه اذيت نميشدي اينبار واقعا سخت گذشت چهره قشنگت يادم نميره وقتي دراز كشيده بودي و با اومدن ماماني جون همونجوري لبخند ميزدي و توان بلند شدن نداشتي بدون كه قلب من آب شد و با تن تبدار كوچولوي تو سوختم. بدترين قسمت حالت تهوع شديدت بود كه كار مارو به بيمارستان كشوند و چون آب هم نميتونستي بخوري مجبور شديم يك ساعت بيمارستان بمونيم تا تست تحمل آب رو انجام بديم ،شما خيلي تشنه بودي ولي نبايد بيشتر از در يك بطري آب ميخوردي و اين براي من و بابايي واقعا سخت گذشت.خلاصه كه اين هم گذشت و شما بهتر شدي.

اين روزها محبوبترين خوراكي شما بستني چوبيه و چه نمايش ها كه با بستني خوردن شما راه نميافته البته سوپر استار اين نمايشها هم فقط خودتي.

و اما شيطنتهاي اين مدت:

  1. پاره كردن عكس شناسنامه بابايي جون سکوت
     
  2. پاك كردن چيزي حدود 400 تا عكس خودت از گوشي مامان. پس علت اينكه اين پست فقط يك عكس داره مشخص شد.
  3.  گم كردن كنترل تلويزيون كه هنوزم كه هنوزه پيدا نشده.
  4. چند روز پيش ديدم ماركر به دست داري مياي كف دست خودت از دور برق ميزد با خودم گفتم يا خدا ببين كجا رو خط خطي كرده. رفتم ديدم تشك تعويضت رو مورد لطف قرار دادي خيالم راحت شد كه با شستنش مشكل برطرف ميشه ولي همينكه خواستم لباستو از كشوي كمدت بردارم ديدم كمدت رو هم مورد عنايت قرار دادي و همه استيكراش مارك شده.
  5.  بدون شرح:

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهرا - گل بهشتی من
19 اردیبهشت 94 9:23
خدا رو شکر که خوب شده گل پسر. نازنین خوش اخلاق خاله که حتی وقتی بی حاله لبخند میزنه. دو تا بوس محکم از لپش برام بردار بیام تحویل بگیرم.
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله جونم شما هميشه نسبت به آريا لطف داري. اينم دو تا بوس تر و تازه تقديم خاله جون.
مامان خدیجه
19 اردیبهشت 94 11:37
ای جونم پسرک نازمون چه شیطون شده خدا حفظش کنه
مامی الی
پاسخ
مرسي خاله جون خدا نگار جونو حفظ كنه.
مامان لیلی
2 خرداد 94 10:54
عزیز دلم سلام...ممنون که اومدی پیشمون.. مسافرت بودم...رفته بودم یکم انرژی از خانوادم بگیرم و برگردم...چقدر کیف میده کنار خانوادت باشی
مامی الی
پاسخ
سلااااااااااااااااام عزيزم خدا رو شكر كه سفر خوب و پر انرژيي داشتي خدا سلامتشون كنه. دلم برات تنگ شده بود.
مامان لیلی
2 خرداد 94 10:54
مثل همیشه قشنگ و پر محتوا نوشته بودی الی جونم....
مامی الی
پاسخ
مثل هميشه به من لطف داري ليلي جونم. اين مدت انقدر فكرم پيشت بود كه ميگفتم كاش شماره تلفنتو داشتم.
مامان لیلی
2 خرداد 94 10:55
ماشاا.. به گل پسر نازم...که اینقدر بامزه و ووروجک شدی
مامی الی
پاسخ
ووووي وروجك مال يه دقيقشه واقعا آتيش پاره شده. دلم براي آنيتا هم تنگ شده. خوشگل خاله.
مامان لیلی
2 خرداد 94 10:55
واقعا نوز کنترل پیدا نشده؟؟؟؟؟؟؟آریا جونمممممممممممممممم بخورمت با این کارات
مامی الی
پاسخ
فكر كنم انداخته سطل آشغال و ما هم متوجه نشديم
مامان لیلی
2 خرداد 94 10:56
من فدای اون تک عکست بشمممممممممممم که 400 تا عکس رو در لحظه ای پاک کردی...ووروجک خاله ای توووووووووووو
مامی الی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون. يه همچين بچه تر و فرزي هستم من. بله
ĸoѕαr
3 خرداد 94 7:47
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا.