آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مادرانه برای آریا

هشت ماهگی و کیک دندونی مامان پز

1393/4/23 10:35
نویسنده : مامی الی
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خانواده سه نفره ما نهمین روز از هر ماهو به یاد خاطره شیرین تولد شما جشن میگیره این ماه من تصمیم گرفتم خودم کیک بپزم و این کیکو به شکل دندون تزئین کنم که هم کیک دندونی باشه هم ماهگرد. کیکو از روز قبل پختم ولی وقتی میخواستم برشگردونم شکست و دیگه نمیشد به شکل دندون بریدش. منم از رو نرفتم و تصمیم گرفتم روی کیک یه دندون با خامه بکشم. با توجه به شیطنتای شما و بغلی بودنتون میخواستم خامه رو از قنادی بخرم که بخاطر مصادف شدن با ماه رمضان قنادی های خوب شهر کار تر نداشتن و من خودم شروع کردم به فرم دادن خامه! شما هم که کامل باهام همکاری میکردی و از نق زدن و شیطنت کردن چیزی کم نمیذاشتی خلاصه که این خامه بیچاره فرم گرفت و کیک فلک زده هم به مربعهای هم اندازه تقسیم شد تا تکه های موز و گردو لابه لاش قرار بگیره و بعد تزئین بشه همه کارها انجام شد و یه دندون آبی رنگ هم روی کیک کشیده شد تا شمع بیاد روشو بعد شما و کیک دندونی تشریف ببرید آتلیه مامان برای گرفتن ژستای خوشگل. من داشتم باقی خامه رو میریختم توی زیپ کیپ که فریاد بابا نوید بلند شد بعلـــــــــــــــــــــــه جناب عالی طی یک حرکت کیک رو از روی ظرف انداخته بودی پایین و داشتی با تعجب به انگشتای خامه ایت نگاه میکردی. من انقدر از دیدن قیافه ات خنده ام گرفت که از بین رفتن اون همه تلاش از یادم رفت انقدر خندیده بودم که گونه هام درد میکرد. شما هم از دیدن خنده های من بیشتر تعجب میکردی و صورت بانمکت خوردنی تر میشد درسته که اون روز کیک ما خراب شد ولی به من خیلی خوش گذشت.مدتها بود اون همه نخندیده بودم و ما با باقی مونده کیک یه جشن به یاد موندنی گرفتیم.

دوست دارم دردونه خوشگلم.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا - گل بهشتی من
23 تیر 93 11:10
وای الناز از تصور اون صحنه منم کلی خندیدم. کاش اونجا بودم میدیدم. روی ماهشو ببوس.
مامی الی
پاسخ
مرسی عزیز دلم شما هم روی ماه محمدرضا جونمو ببوس.
✿مامان آروشا✿
23 تیر 93 11:32
آریای گلم 8 ماهگیت مبارگ عزیزم. مامانی خسته نباشی. به قول خودتون هدف جشن و شادی بود که مهیا شد. امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشین.
مامی الی
پاسخ
ممنون عزیزم. واقعا هم خیلی بهمون خوش گذشت.
مامان مهنوش
23 تیر 93 20:50
عزیزمممم اریا..خوب دلش کیک میخواسته قند عسل..مطمئن باش یاد اوری این خاطره بعدها از هر کیکی شیرینتره...
مامی الی
پاسخ
عزیزم واقعا هم همینطوریه که شما میگی. این خاطره واقعا برام شیرینه.
مامان آرتین
26 تیر 93 14:00
خاله جونیهشت ماهگیت مبارک.عزیزم. خیلی شیطون بلاشدی ها.داری مامانی رواذییت میکنی؟ای شیطون آخه این چه کاری بود شماکردین؟؟؟ راستی عزیزم مامنتظرعکسای آقاپسرنانازهستیم. میبوسمتون...
مامی الی
پاسخ
مرسی سحر جان لطف داری. انشااله عکسای آریارو هم میذادم.
نیلوفر
27 تیر 93 17:41
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/